Followers

Sabtu, 16 Januari 2010

kembar 8 tak seiras

NADYA bersama lapan anak kembarnya di sebuah taman di California

Dalam asyik membaca berita-berita terkini di dada akhbar tempatan hari ini, terlihat saya pada satu artikel yang menarik minat saya untuk curahkan pandangan disini...

"kembar 8 tak seiras" itulah judulnya... (Baca berita penuh DISINI) Peristiwa ini berlaku di Los Angeles, USA... walaupun perkara ini bukanlah sesuatu yang baru di dunia moden sekarang, akan tetapi peristiwa ini benar-benar membuktikan kekuasaan ALLAh yang Maha Agung lagi Maha Bijaksana...


Sebelum ini, banyak kita dengar tentang bayi kembar, kembar 2 (tu dah biasa dah)
, yang pelik sikit kembar 4, 6, dan 16 pun ada...sebenarnya tak pelik pun, Allah boleh buat apa saje, Kun fayakun) Allah berfirman, "jadilah..maka akan jadilah" kali ni kembar 8 pula... yang menakjubkannya, seperti di laporkan dalam harian METRO, semuanya sihat wal afiat... Subahanallah.. Maha suci Allah..

Nadya turut membawa dua lagi anaknya untuk makan angin bersama...

2 ulasan:

  1. salam...
    SUBHANALLAH, itulah bukti kekuasaan ALLAH S.W.T...
    bertuah jika diberikan pilihan...

    p/s: tringin nk anak kembar...

    BalasPadam
  2. Salam ziarah, Maha Besar Allah, mcmana lah keadaan kandungan dia masa tu kan, perut dia mungkin lebih besar dari wanita yg mengandung anak seorang mcm kita...Rezeki dia, lepas ni dia boleh terus berehat, dah ada anak 8 org. SUBHANALLAH

    BalasPadam

Typing Test

Visit the Typing Test and try!

Template by : kendhin x-template.blogspot.com